sâmbătă, 30 august 2008

Faza sejurului

Cât timp am stat pe litoralul românesc am auzit tot felul de replici, glume, zise nezise, că de aşa e românul, vesel, glumeţ şi câteodată beţiv. Adică trăieşte viaţa.
Să revenim la titlu, deci cea mai tare replică pe care am azit-o:
O gagicuţă ceva de genu 90-60-90 stătea pe o bancă lângă hotelul Select, din Mamaia (i-am reţinut numele pt. că am fost cazat acolo acum 3 ani) şi ţinea în braţe un căţeluş frumos foc. Eu împreună cu câţiva prieteni eram pe banca alăturată. Din senin apare un băieţaş cam de vârsta fetei, 20-22 ani, o priveşte de sus până jos apoi cu zâmbetul pe buze şi ochii aţintiţi la javră :
- Ce marcă e? referindu-se la câine.
Am afişat un zâmbet cât mai discret ca să nu par necivilizat. Mi-ar fi trecut prin cap multe glume auzite pe litoral, dar asta le întrecea pe toate.

Niciun comentariu: