marți, 26 august 2008

Hai cu maneaua

Aseară am ajuns acasă, după un drum obositor de vre-o 6 ore. Am de scris o grămadă de posturi, dar am decis ca înainte de toate să scriu despre asta :
Fiind cazat lângă Bamboo, am văzut un afiş în care scria că Arash va veni pe 31 în Mamaia, mai precis în Bamboo să cânte pentru încheierea sezonului. Super tare, păcat că nu am bani să mă duc. Aici e partea frumoasă : am căutat pe internet, cât timp mă duceam pe la hotspotul din faţă de la Rex, am găsit melodia Arash - Temptation . Superbă melodia, dar acum e atunci. În discotecile de la capătul staţiunii, pe unde mă plimbam în fiecare seară, se auzea şi melodia
Florin Peste & Ioana - Oriunde Mergi Tu Merg Si Eu . Yacks. Mi se pare că seamănă prea mult cele 2 melodii şi bineînţeles, originalul este al lui Arash. Deci, maneaua loveşte din nou. Iar fac creatorii de zgomot o grămadă de bani prostind cocalari si cocalare să asculte muzica lor, adică a altora. Aveţi cele 2 melodii ca să vă lămuriţi :




şi


Niciun comentariu: