vineri, 15 august 2008

Maybe Next Time

În urmă cu aproximativ 2 săptămâni am aflat că cei de la esal.ro pun la bătaie un laptop celui care este capabil să creeze un design pentru site (cred că era şi cazul). Concursul a fost promovat de Webdesignbox. Termenul limită era în jurul datei de 13.
Am citit cum stau treburile şi am zis să mă apuc şi eu de făcut ceva, că de mă mai descurc cu Photoshopul. NU am deschis minunatul program cu ideea de a câştiga unul din cele 3 laptopuri, deşi poate dacă aş mai avea încă un laptop/desktop mi-aş deschide sală de calculatoare, ci am vrut să văd ce pot face şi ce părere au oamenii cu experienţă despre talentul meu (o fi, n-o fi).
Aşa că poate la următorul concurs o să mă încadrez în timp.

PS : Au trecut aproape 24 de ore, şi tot sunt "în perioada de graţie". Mulţumesc Orange.

Niciun comentariu: