miercuri, 13 august 2008

Munca Invatat

După plimarea de prin Munţii Apuseni şi prin împrejurimi, am petrecut câteva zile la ţară, într-o localitate la 20 km de Barajul Vidraru. Fix 20 km, în faţa curţii este un semn care ne arată : Bâlea Lac 76 km, Baraj Vidraru 20 km.
Aşa. Să trecem la treburile mai serioase. Deci, acolo mă înţeleg foarte bine cu un văr, vecin cu mine, de la care iau net când mă duc cu laptopul pe acolo. În astea 3-4 zile cât am poposit pe acolo am avut ocazia să îl ajut câteva ore, pe caldură d-aia insuportabilă, la muncile câmpului, adică cum se zice pe acolo, la făcut fân. Şi dăi şi greblează şi fă şi cară fânu, du fânu etc. Muncă insuportabilă, ţinând cont că foarte multe persoane fac acest lucru toată vara. Mi-am dat seama că nu numai munca la câmp este grea, ci probabil şi munca la cine ştie ce inteprinderi, unde şefu’ te munceşte şi se comportă cu tine cu ultimul om. Deci, am dedus că este mult mai bine să învăţ din ce în ce mai mult, să ajung eventual la munca de birou, preferabil webdesignul.
Deşi la vârsta mea, 14 ani, multă lume nu m-ar lua în seamă, indiferent ce aş zice, dar încerc să îi incurajez şi să îi lămuresc pe cei de vârsta mea, mai mici sau şi mai mari, să se străduiască pe parcursul anilor şcolari, deoarece după aceea vor avea de câştigat.

PS : Drumul ala de la bunici la Vidraru l-am parcurs cu bicicleta.
PS 2 : Scuzati modul de exprimare umpic greoi si eventualele erori, joaca Steaua (desi sunt rapidist) si meciul nu are farmec fara umpic (mai multa) bere.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stiu ca ai spus ca nu vrei sa fii corectat... dar... TE ROG MULT, nu mai folosi cuvantul "umpic", deoarece varianta corecta este "un pic". In rest, da-i inainte cu scrisu, ca idei bune pt articole vad ca ai :D