joi, 4 septembrie 2008

Toceşte-l

  Se pare că cei de la Sony Ericsson au găsit o metodă care poate îi va liniştii pe prietenii "butonatori". Fiecare are câte un prieten care când vă vede telefonul, pe care l-a mai văzut de ţâşpe mii de ori, vi-l cere să-l butoneze, băgând mereu acelaşi text : "Mişto frate, stai să văd ce mai ştie să facă că vreau să îmi iau şi eu unu." E imposibil ca să nu aveţi măcar un amic d-ăsta pe care te poţi baza la nevoie - da, de unde? -, dar care îţi toceşte telefonul ore în şir. Încerc să evit astfel de persoane. Mai o minciună, mai că nu are baterie, ba că îi strică renumitul joystick (am k800 de peste un an si nu are nimic butonelul) etc etc. 
 De acum încolo o să le spun un lucru pe cât se poate de adevărat, nu o să le mai zic că e descărcat sau alte minciuni. Direct : " Vezi că poţi să îl testezi pe net!". 
 He he he o idee strălucită, chiar foarte, a celor de la SE. "Încarcă telefonul" , probabil cea mai practică idee pentru creatorii de telefoane. În ce constă acest "Încarcă-l" ? Păi pe siteul sonyericsson.com, după itinerariul de începere, adică continet, ţară etc se selectează scula dorită, eu am ales k800 că d-ăsta am în dotare şi din meniul din stânga se selectează "Încarcă telefonul". De acolo treaba e uşoară. Te plimbi prin telefon, încerci teme, test de apel, tot ce poate face telefonul respectiv. 
  Easy. Aşa că cei care vor să-mi testeze telefonul pe motiv că vor şi ei unu la fel, de acum ştiu unde. Partea frumoasă e că nici un prieten nu are adresa blogului şi nici nu o să o dau.
 Toceală plăcută. 

Niciun comentariu: