miercuri, 1 octombrie 2008

Youtube si paranoia

M-a impresionat voarte mult ce s-a scris despre Adi Tampu, tânărul motociclist (doar 21 de ani) care a fost implicat într-un accident care i-a fost fatal. Din ce am citit şi văzut mi-am dat seama că acest băiat nu era un motociclist ca ceilalţi. Nu, nu era genul de motociclist care crede că dacă are bani poate să facă ce vrea. Era un om oarecum simplu, posesor al unui talent înnăscut de a cânta la nai, dar şi împătimit al vitezei. Nu conducea motoru’ că e la modă, îl conducea pentru că se simţea ataşat de el.
Cam ăstea au fost primiele, dar din păcate şi ultimele, impresii pe care mi le-am făcut despre acest înger.
Aşa, acum să revin, deci am văzut un clip făcut dacă nu mă înşel de fratele său în memoria lui. Uitându-mă la imagini şi ascultând melodia de pe fundal aproape că mi-au dat lacrimile.
De aici începe. Aflasem de la IAMNTZ despre moartea lui Adi care spunea că este vărul lui Ciorăpel. L-am contactat pe Cirăpel pe blog şi pe lângă condoleanţe l-am întrebat despre melodia folosită în clip. Cum formularele de contact nu prea au treabă cu instant messengerul, nu am primit răspuns de la Ciorăpel nici până acum, dar la nici 3 minute de la trimiterea formularului am intrat pe Youtube. Nu-mi pot explica cum a apărut numele si clipul melodiei pe prima pagiă. Dar parcă ceva m-a îndemnat să scriu în adress bar linkul http://youtube.com , când eu aveam ca destinaţie o melodie din bookmarks. Şi aşa am aflat numele melodiei. O melodie minunată pe care poate o ascultă şi Adi de acolo de undeva.
Unul din clipurile dedicate lui Adi Tampu , în care se află şi melodia :


Un clip cu Adi cântând la nai :



Melodia din clip :


Dumnezeu să-l odihnească.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Impresionant

Anonim spunea...

fara suparare in primul video nu este adi tampu...adi imi era prieten,dar nu e el...multumesc k mai exista oameni k tne